bannerim



kep şapka 23:17

5 zincir çektim 10 tane trabzon yapın 2. sırada her trabzon arasına 2 trabzan, trabzanın üzerinden tığa ip almadan çekerek aldım.3. sırada arka trabzanla devam ettimve her sırada artırmaya başladım.. bu artırmayı 13 tane trabzan oluncaya kadar artırdım her dilimde artırma yaptum .her sırada 1 tane trabzan artırmamız gerekiyor fazla değil ve hep aynı yerden artırdım.4 sıra sabit artırmadan ördüm. 4 sırada eksiltmeye başladım her sırada bir tane eksiltiyoruz ve sıra sonuna dikkat ederek sıkiğne ile yaptığım yeri yaptım 4 sırada sıkiğne yaptım.4sıra gittikten sonra sıra tamam olunca geri döndüm .bu arada zincir görüntüsü olan yerler 10 tane yapmıştım onu yarıladım 5 dilim olana kadar ördüm sonra geri döndüm ve her sırada iki taraftan eksiltme yaptım normal ebatlara gelince ipi kopardım hemen altından yine başladım aynı sayıda olması gerekiyor buna dikkat etmezsek düzgün durmaz birleştirmeyi sıkiğne ile yapıp bitirin.Kolay gelsin.